سفارت آلمان در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 212
:: بازدید ماه : 2209
:: بازدید سال : 18896
:: بازدید کلی : 92594

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

سفارت آلمان در ایران
چهار شنبه 26 مهر 1402 ساعت 19:54 | بازدید : 186 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

وقتی صحبت از مهاجرت به یک کشور ایده‌ آل، تحصیلات رایگان، بازار کار عالی و کیفیت بالای زندگی می شود؛ یکی از اولین کشورهایی که به ذهن هر فردی خطور می کند کشور آلمان است. آلمان یک کشور پیشرفته است که مهاجرت و حتی سفر گردشگری به آن، رویای بسیاری از افراد است. برای گرفتن ویزا آلمان، مانند هر کشوری، نیاز است که به سفارت این کشور مراجعه شود. چرا که سفارت به عنوان یک نماینده از دولت این کشور در سایر کشورهای دنیاست.

افرادی که مراحل اولیه مانند یادگیری زبان آلمانی و اپلای کردن برای دانشگاه یا شغلی در آلمان را پشت سر گذاشته اند؛ اکنون به دنبال آدرس و راه های ارتباطی با سفارت آلمان هستند. خبر خوب برای ایرانیان این است که آلمان در ایران سفارت داشته و کار را برای مهاجران بسیار ساده تر می کند. در ادامه این مقاله به موضوعاتی مانند معرفی سفارت آلمان، سایت دریافت نوبت سفارت آلمان، آدرس، شماره تلفن و در کل راه های ارتباط با سفارت آلمان در تهران پرداخته شده است.

سفارت آلمان در تهران

آلمان یکی از کشورهایی است که در ایران نمایندگی و سفارت دارد. این سفارت به منظور بهبود روابط سیاسی با ایران، در پایتخت کشور یعنی تهران تاسیس شده است. سفیر این کشور در ایران، آقای هانس اودو موتسل است که اکنون در ایران و سفارت این کشور اقامت دارد.

علاوه بر انجام امور مهاجرتی، صدور ویزا، ویزامتریک آلمان و... برای افرادی که قصد سفر به کشور آلمان را دارند؛ وظیفه سفارت رسیدگی به امور شهروندان آلمانی ساکن در ایران است. مسافران و افرادی که مقیم آلمان هستند و به طور موقت یا دائم در ایران حضور دارند؛ در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانند به سفارت آلمان در تهران مراجعه کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند؛ می توانند پس از مطالعه شرایط مهاجرت به این کشور، به سفارت آلمان مراجعه کنند. پس از گرفتن نوبت و مراجعه، متقاضیان باید یک سری مدارک را آماده کرده و در روز تعیین شده، به مامورین سفارت ارائه بدهند.

برگه تایید وقت سفارت یکی از این مدارک است. پروسه دریافت اطلاعات و اثر انگشت در سفارت آلمان، به بیومتریک سفارت آلمان معروف است. افرادی که شرایط گرفتن اثر انگشت را ندارند، کودکان زیر 12 سال و دولتمردان یک کشور هستند که نیازی به انجام بیومتریک سفارت آلمان را ندارند. باید در نظر داشت که مراجعه به سفارت آلمان در تهران، تنها با وقت قبلی امکان دارد.

 

سایت سفارت آلمان و پناهندگی آلمان

اولین سایتی که با سرچ کردن کلمه سایت سفارت آلمان نشان داده می شود؛ سایت teheran.diplo.de است. با مراجعه به این سایت می توان اطلاعات موثق و مطمئنی درباره انواع ویزاها و راه های مهاجرتی به آلمان دریافت کرد. این سایت در دو زبان فارسی و آلمانی قابل دسترس است.

پس از ورود به سایت تهران دیپلو، متقاضیان می توانند به بخش خدمات وب سایت مراجعه کرده و درباره انواع اقامت در آلمان از نوع بلند مدت و اقامت کوتاه مدت اطلاعاتی را کسب کنند. در بخش سفارت نیز می توان ساعات کاری، آدرس دقیق به همراه لوکیشن، اطلاعات کلی سفارت و... را درباره سفارت آلمان مطالعه کرد. همچنین این سایت دارای یک بخش دریافت نوبت آنلاین است.

 

افراد می توانند با مراجعه به سایت سفارت آلمان، اطلاعاتی درباره فرهنگ و تاریخچه این کشور، یادگیری زبان آلمانی و شرایط کلی برای مهاجرت دریافت کنند. افرادی که قصد سفر به آلمان به صورت کوتاه مدت و گردشگری به این کشور را دارند؛ می توانند در بخش خدمات، شرایط و مدارک لازم برای دریافت اقامت زیر 90 روز را مطالعه کنند. برای مهاجرت تحصیل در آلمان، کاری و... بدیهی است که به اقامت بالای 90 روز نیاز است. به همین منظور، متقاضیان اقامت بلند مدت، می توانند شرایط و مدارک مورد نیاز را در بخش اقامت بلند مدت سایت سفارت آلمان مطالعه کنند.

 

آدرس سفارت آلمان و پناهندگی المان با ویزای ایتالیا

سفارت آلمان در ایران، در خیابان فردوسی تهران واقع شده است. افراد با تعیین وقت قبلی می توانند به خیابان فردوسی پلاک 320 مراجعه کنند. نوبت گرفتن برای مراجعه به سفارت آلمان ضروری است. پس از تعیین نوبت و پرداخت هزینه لازم، باید در ساعت های کاری تعیین شده به این سفارت مراجعه کرد.

ساعات کاری سفارت آلمان در بخش روادید یا گذرنامه از روز یک شنبه تا پنج شنبه است. مراجعان می توانند از ساعت 06:45 تا 12:00 با داشتن وقت قبلی به بخش روادید سفارت آلمان مراجعه کنند. برخی از موارد دارای استثنا هستند که در وب سایت سفارت آلمان به این موارد اشاره شده است.

ساعات کاری بخش کنسولی نیز از ساعت 06:45 تا 12:00 و در روزهای یک شنبه و پنج شنبه است. آدرس بخش حقوقی و کنسولی سفارت آلمان، با بخش روادید آن تفاوت دارد. برای مراجعه به بخش حقوقی و کنسولی، افراد می توانند به آدرس تهران، خیابان بخارست، خیابان هشتم، پلاک 7، ساختمان آرین مراجعه کنند.

شایان ذکر است که ورود به هر دو بخش، تنها با داشتن وقت قبلی ممکن است. در روزهای تعطیلی، نمی توان به سفارت آلمان برای آوسبیلدونگ آلمان و... مراجعه کرد. لیست تعطیلات سفارت آلمان، به صورت سالیانه در وب سایت سفارت آلمان به روز رسانی می شود. متقاضیان می توانند قبل از گرفتن نوبت، این لیست را بررسی کنند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: